24/7 support

Storing melden 


Heb je last van een storing? Neem dan direct telefonisch contact op met onze storingsdienst.


Storingsnummer 053 – 477 75 77
Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar. 


Heb je een technische vraag of een vraag over ons productportfolio, dan kun je telefonisch contact op nemen met één van onze medewerkers via 053 711 41 00 of info@trentglasvezel.nl


Noodzakelijke vragen

Een storing aan jouw verbinding is altijd vervelend. Wij willen dit graag zo snel mogelijk voor jou oplossen. Bij het melden van een storing zul je daarom een aantal vragen moeten beantwoorden. Wij verzoeken je dan ook alle gegevens bij de hand te hebben wanneer je contact opneemt met onze storingsdienst. De gegevens die je nodig hebt bij het melden van een storing vind je hieronder.

Goed nieuws!
U bent een stap dichter bij het meest betrouwbare glasvezelnetwerk van Nederland. Op uw locatie(s) is zakelijk glasvezel van TReNT beschikbaar. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ons ook direct bereiken via 053 - 711 41 00.
Speciale voorwaarden
Voor uw locatie(s) kunnen wij momenteel geen geautomatiseerde aanbieding afgeven. Dit kan komen doordat ons glasvezelnetwerk niet direct bij u in de buurt ligt of door bijzondere omstandigheden. Graag komen wij met u in contact om samen te kijken naar de mogelijkheden. Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op, of bel met één van onze specialisten op 053 - 711 41 00.
Mogelijkheden in de toekomst
Deze locatie ligt momenteel buiten het bereik van ons netwerk voor een directe aansluiting. Wij zijn ons netwerk continu aan het uitbreiden en mogelijk kunnen we u in de toekomst wel van dienst zijn. Laat uw gegevens achter zodat we u op de hoogte kunnen houden van de ontwikkelingen, of bel ons op 053 - 711 41 00.
Bedankt voor uw aanvraag. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.