Enquêteresultaten klanten geven openheid over TReNT8 januari 2019 Denk eens aan de oplevering van een nieuwbouwwoning. De lijst met manco’s is waarschijnlijk groot. Ook de levering van diensten laat nog wel eens te wensen over. Dat willen we bij TReNT graag veranderen en bovenal ook inzichtelijk maken. Net als na een hotelovernachting vragen we onze klanten al jaren naar hun ervaringen omtrent het opleveringsproces. Vijf korte vragen bieden onze klanten een podium om hun op- of aanmerkingen te plaatsen naar aanleiding van het operationeel krijgen van de glasvezelverbinding van TReNT. Hiermee voorkomen we dat er klanten blijven zitten met een ontevreden gevoel. Punten van kritiek kunnen direct teruggekoppeld worden naar projectleider en aannemer, zodat er snel actie ondernomen kan worden richting onze klanten. De start van onze dienstverlening begint uiteraard al tijdens het verkoopproces, maar vanaf start gebruik willen we zeker tevreden klanten. Enquêteresultaten 2018 |